Monday 19 November 2012

Melapissss Jom !!!

Hoolaaa...Namaste..ASSALAMUALAIKUM...

Aku melapis lagi!!..Kali ni dah 3x aku melapis..Kek ni memang agak bosan nak melapis selai2..tp kepuasan tu akan dtg bila kita potong dia jadi belang2 yang cantik. Terkehel jugakla tulang belikat ni dok melapis nak kasi cantik2..Hehe..Lepas potong tu barula kita tau tangan kita ni berbedung atau enggak..hehe..

Aku pon mula2 buat tu lapisannya huduh yang amat..buat kali ke-2 ada improvement..kali ke-3 ok Syabas kat diri sendiri! hehe sape lagi nak puji kalau bukan kita khennn..

Terjadinya kek lapis ni pon sbb hubby request nak makan..dia ckp sedap (malu) sgt bini dia buat..aku taktau itu propa ke takpon nak amek hati bini dia ni semata-semata..hehe.. *blushinggggggg..Lagipon kek mcm ni je dia suka..Bukan senang dia nk gemar makan kek..kek coklat ke..blueberry cheesecake ke..red velvet ke hareeeemmmm dia pandang..jamah jer la nak jaga hati bini dia ni

huwargh2..riak dah menjelama baik kita stop kat sini nanti kek aku bentat lagi...hahaha..aku takkan lupakan kes bentat tak tentu arah tu!


Jom layan gambar kek lapis syayeeee!
-
-
-
-
-
-
-

Taraaaa...merah..hijau..oren...



Gambar close up..hihi gambar ni je yg aku ada..




Bila dah potong..alamak nmpk setompok hangussss kat situ..heeee..



Ehhh? ni pon kek lapis ker? huahua..muka baru bangun tido..sbb tu mak dia dapat melapis dgn tenang..

No comments: