Thursday 31 January 2013

Bantal Air Panas

Salam 


Lately ni aku sibuk bertungku kat opis..kekekeke...tapi sambil buat keje..Lepas charge bantal tu..then letak jerla atas perut..Kohnon2nya nak bagi perut kempis la..Memula ni aku rajin la..Tapi mintak2la semangat aku ni berterusan sampai bila-bila..Actually aku ada masalah sikit lepas beranak haritu..Pantang tak betul2..Ini la jadinya..so kengkawan kat luar tu sila la pantang elok2..Jangan jadi macam saya ni..susah tau..Orang pompuan yang dah bersalin tau la kot apa masalah aku ni..hurmmm..nyesal  *sigh


Tapi best jugak bertungku dalam opis ni...Aircond ofis ni kadang2 buat aku rasa macam duduk dalam peti ais..Nak turunkan suhu kang takut orang lain panas..Sekarang bila sejuk je peluk je bantal panas tu..hihi..



Comel kan..Gambar ini masa aku amek tengah tungku letew..hikhik

No comments: